پرس آموز

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نحوه نمایش مطالب یک سایت دیگر در وردپرس

شاید برای تان پیش آمده که بخواهید آخرین مطالب یک سایت دیگر را در وبسایت وردپرسی تان قرار بدید، پس برای نمایش مطالب یک سایت دیگر با پرس آموز همراه باشید.

کد کوتاه نمایش مطالب یک سایت دیگر

در این آموزش، نحوه نمایش پست های اخیر سایت دیگری در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد. این کار را می توان با استفاده از کد کوتاه یا افزونه ای انجام داد.

برای قرار دادن آخرین مطالب یک سایت در سایت دیگر، می توانید از کد کوتاه زیر استفاده کنید:

				
					<a href="https://example.com/feed/rss/" target="_blank" rel="noopener">https://example.com/feed/rss/</a>
				
			

در این کد، example.com آدرس سایتی است که می خواهید پست های اخیر آن را نمایش دهید که باید در این کد جایگذاری کنید.

نمایش پست های اخیر سایت دیگر با افزونه

همچنین می توانید برای نمایش مطالب یک سایت دیگر از افزونه ای برای نمایش پست های اخیر سایت دیگری استفاده کنید. یکی از محبوب ترین افزونه ها برای این کار، افزونه WP RSS Aggregator است.

برای نصب این افزونه، به صفحه افزونه ها در وردپرس خود بروید و افزونه را جستجو کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید از آن برای نمایش پست های اخیر سایت دیگری استفاده کنید.

برای انجام این کار، به صفحه ابزارک ها در وردپرس خود بروید و ابزارک WP RSS Aggregator را به منطقه ای که می خواهید نمایش داده شود، اضافه کنید. سپس، در تنظیمات ابزارک، آدرس سایتی را که می خواهید پست های اخیر آن را نمایش دهید، وارد کنید.

نمایش مطالب یک سایت دیگر با RSS

خوشبختانه، وردپرس دارای برخی ویژگی‌های داخلی است که به شما امکان انجام این کار را میده، بنابراین برای نمایش مطالب یک سایت دیگر، کار آسانی در پیش دارید. سایت های وردپرس و همچنین انواع دیگر وب سایت‌ها، معمولاً نوعی فید (feed) دارند.

وردپرس از یک ابزار فید RSS (خوراک) استفاده می کند که می توانید با افزودن /feed/ به انتهای یک دامنه (به عنوان مثال https://example.com/feed/) به آن دسترسی داشته باشید. حالا کاری که باید در وردپرس انجام بدید تا پست‌های اخیر یک سایت دیگر را به نمایش در بیاورید، استفاده از آن فید است.

برای انجام اینکار و نمایش مطالب یک سایت دیگر، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سایت مورد نظر خود رفته و لینک فید آن را کپی کنید (به عنوان مثال https://example.com/feed)
  2. وارد داشبورد خود شوید، به Appearance > Widgets (فهرست ها < نمایش) بروید و ویجت RSS را به نوار کناری، پاورقی یا هر قسمتی از وبسایت خود که از ویجت ها پشتیبانی می کند بکشید.
  3. در آخر، URL فید را که کپی کرده‌اید، در قسمت مورد نظر خود جای گذاری کنید. هم چنین در تنظیمات این ابزارک می توانید عنوان این قسمت را تغییر داده و تعداد پست هایی که قرار هست در سایت تان به نمایش گذاشته شود را نیز به میزان دلخواه تنظیم کنید.

نمایش مطالب یک سایت دیگر با المنتور

برای نمایش مطالب یک سایت دیگر، برخی از افزونه های صفحه ساز، مانند Elementor، به شما اجازه می دهند که از ویجت های پیش فرض وردپرس در هر نقطه از صفحه خود استفاده کنید.

با استفاده از صفحه ساز المنتور وارد قسمت ویرایش برگه یا نوشته خود شده و ابزارک RSS که در انتهای ویجت های المنتور، در مجموعه ای به نام وردپرس قرار دارد را در هر بخشی که مایل بودید قرار دهید. سپس لینک feed یا خوراکی که قبلاً کپی کرده اید را وارد کنید تا مطالب سایت دیگر در آن قسمت نمایش داده شود.

در تنظیمات ویجت RSS وردپرس، شما می توانید عنوان ویجت خود را تعیین کرده و URL را به سایت مورد نظر خود تغییر دهید. همچنین، شما می توانید تعداد پست هایی که قرار است در سایت تان نمایش داده شوند را نیز تنظیم کنید. به این ترتیب، شما تونستید پست های اخیر سایت مورد نظر خود را در وبسایت وردپرس تان به نمایش بگذارید. به همین سادگی!

راستی اگه سوالی داشتید یا در نمایش مطالب یک سایت دیگر به مشکل برخورد کردید، می تونید در قسمت کامنت ها با پرس آموز در میان بگذارید.

دریافت لینک کوتاه مطلب
کپی شد
https://www.porsamoz.com/?p=483 کپی شد
فیسبوک
توئیتر
لینکدین
واتساپ
تلگرام
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب پربازدید
مطالب پیشنهادی